עשר המלצות

עין יקוק

והלב מלבלב מתרונן ואוהב

המלצות  רק המלצות
עין יקוק וחבקוק הנביא.
המקום מאפשר הליכה רגלית מהציון למעיין, המעיין כעת בימיו היפים כל כך, למטה עשב רך וירוק ועצי השיזף הגדולים והמים כמו בקיץ. ויש רכות נפלאה בכל המרחב ואם למעלה ישבתם יותר מעשר דקות אז בטח מישהו הגיע וקיבלתם שיחה נהדרת. באמצע הכביש ובאמצע החיים חבקוק זה המקום להיות.

עצי שיזף בעין חבקוק
עצי שיזף בעין יקוק

כורסי: מי שיודע לממ אני שולח אתכם לשם יודע ומי שלא… שישאל את השומר בכניסה מה יש שם…. להגיע לספסל לשבת על ספשלים נוספים ולעשות את מה שאתם צריכים.

גלגל רפאים: מצאתי מחדש דרך סבירה לכל רכב, עולים על ציר הנפט לפני קשת נוסעים בדרך טובה עם חורים עד צומת הרוג'ומים פונים מערבה. בדרך שמקודם ובדרך שעכשיו הרבה מעיינות.
ברוג'ום כרגיל מי שיודע יודע… אם מציעים לכם שם משהו, ניתן להצטרף רק עד מה שמתאים לכם…. והעיקר שם לצאת למסע וזה מסע ספירלי עם המון דברים טובים

הספסל כורסי
הספסל כורסי

מסלול הפרחים ומעיין השלוה: נכנסים למועדון הקצינים בקיבוץ אפיק הולכים שעה בין פרחים וספסלים רומנטיים (כלומר כאלו שיש מהם נוף.. מפותל שרואים אבל לא את הכל, שנוח שריחני שאפשר להשתרע). מגיעים למעיין עין פיק יש מספר ספסלי מעיינות מהטובים בארץ אחד נימצא לצידו של המעיין הזה והשני בצד השני של המעיין. פטל תאנים מים צלולים… שקט ניתן לחייך אל המים שהם כמו ראי ולהגיד- "כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם".
משם עולים לכפר שעבר שיפוץ יפיפה.

הפלפל של הגולן: בתור ילד בקיבוץ הייתי נוסע עם אבא לחדרה עם נהג בית רק בשביל פלפל הנשיא אפילו קיבלתי חולצה של הפלפל. אוהב פלפל קשור אליו כבר שנים…
אז לגלות במרכז המסחרי של בני יהודה פלפל משפחתי שאופה פיתות מכין חומוס מחייך וטעים. וזה גם סיפור של משפחה שעברה לצפון וכשר. בקיצור מרכז מסחרי בני יהודה הקניון שעל הכביש. מומלץ.
פלפל ביצ'ו.
עוד קצת אוכל:
מאפיה בדרך לצפון, מאפיית ליאור ליד הפלפלים פתוחה מוקדם בבוקר, מקבלים בוקר טוב מחוספס מבעל הבית ויש לכם לכל היום.
לחמי הזעתר מומלצים (והי גם תראו את עפולה מתעוררת)

מאפיה גורמה בבקעה: מאפית גורמה בקיבוץ אשדות יעקב.(יש גם מכונת אספרסו) הכירה לנו אותה דודה תמר והיא פשוט גורמה. הלחם לכל טיול צפונה.

נהריים אצל עופר: הוא צלצל אלי והזמין אותי לגשר נהריים, היה מחוספס ונשמע כמו עוד סוכן, אבל הערכתי אותו הנה אחד שעושה שיווק. שלא מתבייש להזמין אנשים אל מה שיש לו..
יום אחד אחרי יותר משנה נכנסתי. עופר יותר משבעים ויותר משיווק קיבוצניק מאפיקים שמנהל ומטפל את המקום הזה בשקיקה אהבה וחן.
חספוס חברי קיבוצי מאוד. כמו מפקד מחנה טוב.
תצפית ושביל מדהים מעל הירמוך, שולחנות קמפינג תחת עצים נהדרים, דשאים שירותים ופינת אוהלים בה חיילים יכולים להתארח ולהתארך בחינם. 0507222787
שווה ארץ ישראל היפה https://ashdot-naharayim.co.il/

כפר האוהלים של אלרום. ג'נג'י : טנדר איסוזו אחראי מים (תפקיד של קיבוצניקים) מבוגר נחמד ודואג לכל יש לו גם עצי הסקה יורטות מונגוליות מקום לאוהלים ביער של עצי ארזים.
למקום אין יופי של ניתוח פלסטי, של בלונדינית או של דקים מעץ. הוא יותר מזכיר את הידידה הטובה שלכל אחד היה בבית ספר ואולי גם יש היום. מקום נחמד מאוד ללינה בגולן בקיבוץ הגבוהה ביותר בעולם.
https://www.camping-elrom.co.il/

 

מקומות עם לב, יש ביטוי כזה חן המקום על יושביו כלומר שיש חן חוכמת נסתר והכול מרגיש נהדר.

והלב מלבלב מתרונן ואוהב
והלב מאמין
והלב מרגיש וחושב ואוהב
הלב
מתלהב מתלבלב אוהב בורא ובריא מחייה וחי ולה לב יש ליבה חיה ונושמת
והלב אוהב ואהוב והלב הולך קדימה בדרך הלב
והלב אוהב
יוצא למסעות אל יעדים נהדרים ופלאים וניסי ניסים
והלב אוהב

כל טוב בברכה

 

שתפו בפייסבוק
שתפו בווטסאפ
הדפיסו
שתפו בפינטרסט
שלחו במייל לחברים :)

עוד פוסטים מהבלוג..

בניוזלטר תמצאו המלצות לטיולים, שיתופים מהבלוג, סרטונים על ארץ ישראל ועוד.. הצטרפו אלינו!

קפה מרווה

let's save the world together